مشاوره نظام وظیفه آنلاین - افسر مشاور

مشاوره نظام وظیفه آنلاین

با راستین مشاور

با توجه به تغییراتی که هر ساله در قوانین خدمت سربازی ایجاد می‌شود، آگاهی از آنها کمک شایانی در استفاده از معافیت‌ها و یا دیگر موارد مرتبط با نظام وظیفه و کوتاه کردن طول دوران خدمت خواهد داشت.

از این رو برای سهولت در اطلاع رسانی و راهنمایی برای قوانین و مقررات و راهکارهای خدمت سربازی آسان‌تر، مرکز مشاوره راستین مشاور امکان مشاوره سربازی آنلاین را برای مشمولین و برای نخستین بار در کشور فراهم کرده است.

مشاوره نظام وظیفه آنلاین

چرا مشاوره آنلاین؟

 مدت زمان خدمت سربازی طولانی بوده و حدود دو سال می باشد. به همین جهت سوالات متعددی در رابطه با موارد گوناگون ازسوی مشمولین مطرح می‌شود تا با یک آگاهی نسبی به نظام وظیفه اعزام و وارد مرحله جدیدی در زندگی خود شوند.

 از طرفی بسیاری از مشمولین دارای شرایط لازم برای اخذ انواع معافیت، کسری خدمت، امریه و … هستند، اما به علت عدم آگاهی از قوانین و شرایط خدمت سربازی، نمی تواند از آن به درستی استفاده کنند.

 هزینه‌های بالای مشاوره نیز از سوی دیگر مانع از کسب اطلاعات لازم برای آگاهی از شرایط نظام وظیفه شده است.

 هم چنین در بسیاری از مناطق کشور نیز دسترسی مناسبی به مشاوران متخصص در رابطه با نظام وظیفه براساس آخرین تغییرات و اطلاعات آن وجود ندارد.

 اما دیگر نگران نباشید!

مشاوره نظام وظیفه آنلاین راستین مشاور در خدمت شماست تا به تمامی پرسش هایتان در کوتاه ترین زمان و به صورت آنلاین پاسخ دهد.

در این حالت شما می توانید در هر کجا که هستید، به سادگی و با پرداخت هزینه‌ای بسیار ناچیز، راهنمایی های تخصصی در رابطه با خدمت سربازی را به دست آورید.

مشاوره آنلاین سربازی

سوالی دارید؟! از کارشناسان ما در حوزه نظام وظیفه بپرسید!


 مراحل مشاوره آنلاین نظام وظیفه راستین مشاور

 برای مشاوره آنلاین با کارشناسان مرکز مشاوره تخصصی راستین مشاور، می توانید به سادگی و تنها در 4 مرحله اقدام به طرح سوالات خود کرده و مشاوره های تخصصی را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

این مراحل به شرح زیر است:

  • پر کردن مشخصات
  • طرح سوال یا سوالات مورد نظر
  • پرداخت هزینه
  • دریافت پاسخ در کوتاهترین زمان

 مشمولین می‌توانند با مراجعه به سایت راستین مشاور و در طی زمانی کوتاه، مراحل فوق را انجام داده و به پاسخ پرسش های خود به صورت تخصصی و مطابق با آخرین اطلاعات نظام وظیفه عمومی کشور، دست یابند.

 مشاوره امریه نظام وظیفه آنلاین

یکی از سوالات متداول مشمولین در رابطه با نظام وظیفه، نحوه اخذ امریه و آگاهی از ارگان های امریه گیر و شرایط آنان است. با کمک متخصصان مرکز ما می توانید به صورت مشاوره نظام وظیفه آنلاین، پاسخ سوالات خود را در این زمینه به صورت کامل دریافت کنید.

 برخی از ارگان های امریه گیر به شرح زیر هستند:

با آگاهی از شرایط هر کدام از سازمان های امریه گیر می تواند به سادگی، طول دوران خدمت خود را با آسودگی خاطر بیشتری سپری کنید.

 مشاوره معافیت نظام وظیفه آنلاین

معافیت از خدمت سربازی از موارد پرطرفدار در میان مشمولان بوده که برای کسب آن حتی حاضر به انجام کارهای غیرقانونی نیز هستند!

اما اگر اطلاعات کافی در رابطه با انواع معافیت سربازی و شرایط آن داشته باشید، دیگر نیاز به انجام امور غیر قانونی برای اخذ معافیت نخواهید داشت.

 ضمن آنکه با توجه به سخت‌گیری‌های نظام وظیفه در امر معافیت سربازی، امکان اخذ آن به صورت غیرقانونی یا دور زدن قوانین وجود ندارد. پس بهتر است با آگاهی از شرایط انواع معافیت، این مسیر را به درستی و با موفقیت به انجام برسانید.

 از انواع معافیت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 برای این منظور مشاوره سربازی آنلاین راستین مشاور، در خدمت شماست تا به تمامی پرسش هایتان پاسخ داده و راهنمایی های لازم در جهت اخذ معافیت را در اختیارتان قرار دهد.

مشاوره نظام وظیفه آنلاین - افسر مشاور

 مشاوره کسری خدمت آنلاین

 از دیگر خدمات مرکز مشاوره راستین مشاور،  پاسخ به پرسش های کسری خدمت سربازی به صورت آنلاین و در زمانی کوتاه است.

یکی از راه های موثر در کاهش طول دوران خدمت سربازی، استفاده از کسری خدمت می باشد.  کسری خدمت شامل انواع مختلف بوده که هر کدام شرایط خاص خود را دارد.

مشمولان در صورت آگاهی از قوانین و شرایط کسری خدمت و زمان ارسال مدارک خود می توانند طول دوران سربازی خود را کاهش دهند.

 برای این منظور با بهره گیری از راهنمایی های مشاوران متخصص مرکز راستین مشاور به صورت آنلاین و در زمانی کوتاه قادرند به پاسخ پرسش های خود دست یافته و موفق به اخذ کسری خدمت شوند.

مشاوره آنلاین نظام وظیفه

سوالی دارید؟! از کارشناسان ما در حوزه نظام وظیفه بپرسید!


جمع بندی

مرکز مشاوره راستین مشاور، بزرگترین مرکز فعال در زمینه نظام وظیفه بوده که تاکنون خدمات خود را به مشمولین زیادی ارائه کرده است.

 یکی از خدمات موثر این مرکز، مشاوره نظام وظیفه آنلاین است تا مشمولین بتوانند با هزینه ای اندک و در هر کجای ایران، به سادگی سوالات خود را به صورت آنلاین از متخصصین پرسیده و در کوتاهترین زمان پاسخ خود را بر اساس آخرین تغییرات و اطلاعات سازمان نظام وظیفه ی کشور دریافت کنند.

در مشاوره نظام وظیفه آنلاین راستین مشاور، با آگاهی از قوانین مربوطه و متناسب با شرایط خود می توانید از راهکارهای لازم برای اخذ انواع معافیت، کسری خدمت، امریه و … استفاده نمایید. 

علاوه بر این، در این مرکز به صورت تلفنی نیز پاسخگوی پرسش‌های شما خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ پرسش های خود در تمامی امور مربوط به نظام وظیفه، می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی از متخصصان ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شماره تماس - راستین مشاور

323 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام وقتتون بخیر
    بنده میخام معافیت کفالت مادر رو بگیرم و برادرم ۳ سال از خودم کوچیکتره و تا ۳۰ ماه دیگه که باید از تاریخ طلاق گذشته باشه بالا ۱۸ سال میشه آیا معافیت کفالت بهم میخوره

    پاسخ
  • سلام. شرایط سربازی برای پزشکانی که قصد اعزام‌ در تیر ماه امسال رو دارن از نظر مدت زمانی با توجه به قضیه سقف ۱۴ ماه خدمت در حال حاضر به چه صورت هست؟

    پاسخ
    • مشاور نظام وظیفه
      5 اردیبهشت 1403 6:18 ب.ظ

      سلام این قانون هنوز اجرایی نشده است و بابت مدت خدمت اطلاعیه صادر نشده است.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس با مشاور