پروژه کسری خدمت صنایع هوافضا

یکی از راه‌هایی که مشمولین دارای تحصیلات دانشگاهی، از طریق آن می‌توانند مدت زمان خدمت خود را کوتاه تر کنند، گرفتن پروژه کسری خدمت در صنایع هوا فضا است.پروژه کسری خدمت توسط سازمان‌های مختلفی ارائه می‌شود که هر کدام نیز دارای شرایط اختصاصی و عمومی خاص خود هستند. همچنین پروژه‌ها به مشمولین دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های مورد نیاز هر سازمان ارائه می شود.پروژه کسری خدمت صنایع هوافضا نیز یکی از موارد فوق بوده که با توجه به شرایط خود، اقدام به جذب نیروهای تحصیلکرده برای انجام پروژه های این سازمان و به تبع آن، دریافت کسری خدمت توسط مشمول می کند.

 


پیشنهاد افسر مشاور: پروژه کسری خدمت صاایران


متقاضیان پروژه کسری خدمت صنایع هوافضا

سازمان صنایع هوافضا که وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، دارای دستاوردهای مهم دفاعی در زمینه صنعت موشکی بوده و با اتکا بر دانش و تجربه ی داخلی شکل گرفته است.این سازمان تاکنون انواع مختلفی از موشک و راکت را تولید کرده و گام های مهمی به سمت خوداتکایی به منظور افزایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان برداشته است.سازمان هوا فضا برای تامین نیازمندی های دفاعی و ایجاد قابلیت های بازدارندگی به منظور دفاع از کشور و حاکمیت نظام، همواره در زمینه های تحقیقاتی، طراحی، گسترش علوم پایه جهت دار و کاربردی و توسعه ای، تولید و ساخت، خرید و فروش و پشتیبانی در زمینه فناوری‌های مربوطه، فعال بوده و محصولات موشکی و صنایع دفاعی را در سطح جهانی پیش می برد.

مشمولان برای اخذ پروژه کسری خدمت هوافضا بر مبنای فعالیت‌های این سازمان باید دارای رشته های مورد نیاز با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترا باشند.

 برخی از فعالیت‌های سازمان صنایع هوا فضا به شرح زیر است:

  • تولید لاستیک قطعات کامپوزیت و قطعات باکالیت با ماشین آلات دقیق و منحصر به فرد.
  • ریخته گری قطعات دقیق فولاد و آلومینیوم منیزیم، دایکاست و…
  • تولید انواع چرخ دنده های صنعتی
  • تولید انواع فنرهای فشاری، پیچی، مخروطی و…
  • عملیات حرارتی انواع قطعات صنعتی و فولادی
  • طراحی ساخت انواع موتورهای سوخت جامد دو پایه و مرکب برای انواع موشک
  • طراحی و اجرای کارخانه تولید ریخته گری سوخت جامد مرکب
  • طراحی و ساخت سیستم های هدایت و کنترل مشتمل بر بخش های الکترونیکی انواع موشک
  • ساخت انواع سنجشگر وضعیت در موشک ها
  • و….

حال با توجه به فعالیت های این سازمان برای اخذ پروژه کسری خدمت صنایع هوافضا چه باید کرد؟

 نحوه گرفتن پروژه کسری خدمت در صنایع هوافضا

 مشمولان به منظور اخذ پروژه کسری خدمت در سازمان مربوطه به دو طریق زیر می توانند اقدام نمایند:

  • عضویت در بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

در روش فوق، مشمولین می بایست در صورت داشتن شرایط مورد نظر سازمان مربوطه، به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مراجعه کرده و با ارائه مدارک مورد نیاز و رزومه علمی و فعالیت‌های خود، به عضویت این بنیاد در آیند. سپس با بررسی و تایید صلاحیت مشمول توسط بنیاد، با توجه به مدرک تحصیلی متقاضی، پروژه کسری خدمت به وی داده خواهد شد.

  • ارائه درخواست مستقیم به سازمان هوافضا

در این روش، مشمولان می‌توانند به سازمان مربوطه مراجعه کرده و درخواست خود را مبنی بر اخذ پروژه کسری خدمت هوافضا ارائه دهند.

برای این منظور باید مدارک شناسایی و علمی خود را به همراه رزومه کاری خود به سازمان تحویل دهید. 

همچنین برای اخذ پروژه کسری خدمت صنایع هوافضا می توانید به پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع مراجعه کرده و از طریق سایت، مشخصات و مدارک خود را ارسال و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.سپس سازمان صنایع هوافضا پس از بررسی مدارک و تایید صلاحیت متقاضی، پروژه کسری خدمت را برای همکاری با سازمان به مشمول ارائه خواهد داد.

پروژه کسری خدمت صنایع هوافضا

 مدت زمان انجام پروژه های کسری خدمت چقدر است؟

  • پس از دریافت پروژه کسری خدمت صنایع هوافضا، اگر پروژه مربوطه در جهت ساخت و طراحی بوده و زمان گیر است، دارای کسری خدمت بیشتری می باشد.
    این پروژه ها عموماً بیشتر از ۶ ماه بوده و افراد می بایست در انتهای هر ماه با حضور استاد راهنما و داوران در جلسه دفاعی، از مراحل انجام شده پروژه خود دفاع نمایند.
  • پروژه های ساده تر کمتر از ۶ ماه هستند و پس از تمام شدن آنها، جلسه دفاعی کوتاهی با حضور یک داور برگزار شده و فرد باید از عملکرد خود دفاع کند.

مشمولان پس از انجام پروژه های خود باید برای تعیین میزان کسری خدمت، نتایج پروژه ها را به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ارسال کنند.توجه داشته باشید که باید ابتدا تاییدیه سازمان را بگیرید و بعد پروژه را آغاز کنید. چرا که ممکن است سازمان پروژه شما را تایید نکند و زحماتتان به هدر رود!

جمع بندی‌

سازمان صنایع هوافضا که وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است، در زمینه صنعت موشکی و ساخت و تولید کلیه مواد لازم در این زمینه فعالیت می کند.پروژه کسری خدمت صنایع هوافضا، بر اساس فعالیت های سازمان و مدرک و رشته تحصیلی مشمولان به آنها داده خواهد شد.متقاضیان می توانند با مراجعه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و یا با مراجعه به سازمان صنایع هوافضا و یا ارسال مشخصات و تکمیل فرم طریق سایت این سازمان، نسبت به دریافت پروژه کسری خدمت خود اقدامات لازم را انجام دهند.باید توجه داشت که مشمولان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا و در رشته تحصیلی مورد نیاز سازمان مربوطه باشند.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص گرفتن پروژه کسری خدمت سربازی و سازمان‌های ارائه دهنده پروژه، میتوانید با کارشناسان ما در راستین مشاور تماس بگیرید.

  • فعالیت‌های سازمان صنایع هوا فضا چه مواردی هستند ؟
  • نحوه گرفتن پروژه کسری خدمت در صنایع هوافضا چگونه است؟
  • مدت زمان انجام پروژه های کسری خدمت چقدر است؟


شماره تماس - افسر مشاور

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس با مشاور